Alla inlägg den 27 november 2009

Av Stefan Bodström - 27 november 2009 07:28

7.28 och jag vill ha sooooooooovmorgon!

Om tio minuter går lilltjejens skolbuss och hon ska vara med på den. En stund senare ska lillpöjken köras till skolan.

Idag, fredag, ska vi köra till malmö en oerhört snabb sväng direkt efter att barnen är iväg. På vägen ska vi plocka upp goda vänner och bestman D i Lund. Snabbt inom grossisten, "glasbanken" och sist Ikea. Sen tillbaka i racerfart till lilla huset på landet som under dagen kommer att fyllas med folk som ska vara med och förbereda den stora dagen imorgon. Mat ska lagas. Bord ska dukas. Musik ska fixas. Det kommer att bli en fantastisk dag med mycket skratt. Det är jag säker på redan nu.

När allt är färdigt ikväll ska tjejerna åka till vännen C i Vollsjö och grabbarna ska vara kvar i huset. Det kan bli en intressant kväll minsann.


Nä, nu har jag för tusan bövlar inte tid att sitta här och knacka på tangentbordet.

Bomber och granater!

Hej schweitz!

Hoppas alla får en lika bra dag som jag ska ha ....så fort jag fått i mig kaffe och värktabletter mot den värsta träningsvärken.

Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards