Alla inlägg den 19 september 2009

Av Stefan Bodström - 19 september 2009 09:24

God morgon allihopa.


Sitter just nu och vänta på att min kollega ska bli färdig med frukosten han fixar i köket. Det luktar gott med nybakade bullar!

Solen lyser över den daggtäckta gräsmattan och dimslöjor stiger långsamt upp i bokskogens trädtoppar på andra sidan häcken. Det är vackert i vår lilla del av skåne må jag säga. Det verkar bli en bra dag.


I kväll ska jag och älsklingen på fest med vännerna i "kollektivet gökboet" och det ska bli himla kul, som vanligt. Det blir nog också en del planerande kring nästa stora fest som jag och A ska ordna i november. Det är ju mycket att ordna kring ett så stort spektakel. Men mer om det kommer i en senare blogg. Man ska inte vräka ur sig allt och avslöja för mycket för tidigt.

Hur som helst har dagen börjat bra även om jag sitter på mitt jobb efter ett nattpass. Men det finns en chans att arbetsdagen blir kort så jag kan skynda mig hem. Hoppas alla läsare, oavsett väder, har eller får en bra dag!


Plippetiplopp, snart blir det bröllop!

Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards