Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Stefan Bodström - 21 augusti 2009 22:04

Sitter framför datorn, trött som vanligt vid den här tiden.

Veckan har varit hektisk med badrumsrenovering och jobb och ovanpå det dessutom träning två dagar. Kickboxning är kul men man blir en smula mör i kroppen och med för lite sömn och "hemmabygge" kan det bli för mycket. Men det är skönt och jag inser att det är ett bra liv jag har byggt upp och lever. Synd bara att inte alla som är välkomna vill dela det med mig.... Men det är ett stycke vi ska ta en annan gång.


Nu ska jag lägga mig på "nattjoursoffan" och titta på en film tills jag somnar. Innan dess kanske jag knappar in några rader på msn med min älskling som sitter på sitt nattjobb och undrar abstinent varför jag inte skriver blogg.

Har tyvärr, eller som tur är, inget att svära över direkt idag men det kommer jag lovar. Samlar mina tankar till nästa blogg.


En god natt och många kramar till alla som förtjänar det!

S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards